ІКТ у роботі вчителя-логопеда-логопеда

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку.

«Вчимося, граючи»

/Files/images/foto/GEDC5008.JPGДошкільний вік найбільш сприятливий для розвитку та формування мовлення у дітей, а його недоліки в цей час легше і швидше долаються. Важливе місце при усуненні порушень мовлення, як основної форми корекційного навчання, займають логопедичні заняття, які сприяють поступовому розвитку всіх компонентів мовлення і підготовки до школи. Навчання правильного мовлення вимагає регулярних, систематичних, поетапних занять, які дозволяють сформувати у дитини певний динамічний стереотип. Для цього є різні методи і прийоми. У даний час одним з основних завдань логопеда є пошук і розробка нових, більш ефективних методів і прийомів роботи з дітьми. Проведення на підгрупових та індивідуальних логопедичних заняттях спеціально підібраних ігор створює максимально сприятливі умови для розвитку дітей і дозволяє вирішити педагогічні та корекційні завдання в природніх для дитини умовах - ігрової діяльності. >>> >>>

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку зв'язного мовлення молодших школярів

/Files/images/foto/GEDC5000 - копия.JPGУ сучасних соціально - економічних умовах розвитку суспільства перед педагогічною наукою і практикою стоїть завдання пошуку найбільш оптимальних систем навчання і виховання дітей з різними освітніми потребами і можливостями.

В останнє десятиліття відбулися значні зміни в освітніх структурах. Спостерігаються два взаємозалежних процесу:
· Ускладнення науково-технічного прогресу та ускладнення дефектів мовлення
З'явилося більше комп'ютерів, мобільних телефонів, телевізорів та іншої допоміжної техніки, став доступнішим Інтернет. Відповідно це змінило і форми спілкування, хоча потреби в спілкуванні збереглися на тому ж рівні. Усе менше діти розмовляють і граються у дворі, в компаніях, більше взаємодіють з комп'ютером, спілкуються через Інтернет. Менше розмовляють, дивлячись на людину, очі в очі, більше за телефоном. Менше спілкування за допомогою звуку і більше допомогою букви.
Давно практикуючі логопеди помічають, що характер, глибина, кількість і структура дефектів мовлення змінилися. По-перше, якщо раніше було порушено один звук, то зараз, як правило, чотири-п'ять. По-друге, ускладнилися дефекти в самій структурі мовленя. Порушені не тільки звуки, фонетико-фонематичні розрізнення звуків, але і граматика, і зв'язне мовлення. Все більше стає дітей із системним порушенням мовлення для подолання яких корекційну роботу необхідно починати буквально з перших днів життя дитини.

У практичній діяльності вчителів-логопедів сформована певна система роботи в цьому напрямку. Розроблено методичні рекомендації щодо усунення дисграфія і дислексія, є достатня кількість практичного матеріалу по роботі над зв'язним мовленням, але іформаційно-комп'ютерні технології не задіяні у достатній і необхідній мірі. >>> >>>

Компютерні ігри в роботі логопеда ИКТ в работе логопеда

Использование современных интерактивных технологий - копия


Кiлькiсть переглядiв: 718